niedziela, 30 grudnia 2012

Skiing

Hello!

Wczoraj wróciłam z nart i jak obiecałam na fb wrzucę parę fotek , w tym roku wybraliśmy Krynicę i rozpoczęliśmy sezon jakoś szybciej niż zawsze ,  ja osobiście na nartach byłam tu pierwszy raz i stoki Słotwiny i Azoty nawet przypadły mi do gustu , dobrze się jeździło a z tą ekipą znajomych co byłam w tym roku było przezabawnie , polecam w środku trasy Bar u Jędrusia i Tadzika mają naprawdę przepyszne Grzańce :d .Główną atrakcją był dla mnie żurek zamówiony w jednej z reustauracji w centrum Krynicy , zamówiłam żurek w chlebie spodziewając się żurku a obok kromek chleba , gdy mi podali byłam zaskoczona pozytywnie , gdyż nigdy nie widziałam takiego żurku dosłownie w chlebie z przykrywką , ale był bardzo smaczny polecam ...... Tak więc teraz zostały przygotowania do sylwestra choć na tą chwilę jeszcze nie wiem gdzie idę >>>>>>
Pozdrawiam .....S........












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz