piątek, 21 grudnia 2012

My hause

Witam tak jak obiecałam pokażę zdjęcia z mojego mieszkania jak się urządziłam , nie jest duże bo to tylko kawalerka , ale mi więcej nic nie potrzeba , ponieważ mieszkam w nim sama z chłopakiem :p a więc po kolei opisze każde pomieszczenie :)

Salon 
*ma on służyć praktycznie do wszystkiego z tego względu , że jest tylko jeden pokój , więc musi się w nim znajdować łóżko, szafa, na ubrania , meble, telewizor tak jak i zarówno stół jakby ktoś wpadł na obiad :d , więc musiałam trochę pokombinować i tak : narożnik na wymiar był kupowany tak jak i szafa , meble biało- czarne z połyskiem które upatrzyłam sobie juz nawet przed remontem na środku pokoju , ściany w kolorze valid pink i lawendy dodają smaku w tym całym biało-czarnym motywie przewodnim , nie zabrakło też bajerów :d które wymyślił mój chłopak i zrobił u góry na jednym z wypustów kolorowe światełka led ,które są na pilot i zmieniają kolory i intensywność to taka jego zachcianka którą widać na jednym z zdjęć akurat świeciły na różowo. Szafa zrobiona na skos żeby nie zastawiała miejsca w pokoju >

meble Corano - meble Bydgoskie
naroznik - meble Bydgoskie
stół z krzesłami - Szwed
shaggy - Meblex
ława i poduszki Allegro 
telewizor Led Samsung  
szafa Comador

Kuchnia 
Została zrobiona na wymiar w kolorze limonkowym może na zdjęciach nie widać prawdziwego żywego koloru limonki ale taki jest :) , musiała być na wymiar ponieważ trzeba było ukryć , zmywarkę , pralkę z tego względu , że jest bardzo mała łazienka musiałam ustawić w kuchni pralkę , zostały zainstalowane również taśmy led , żeby dodawały trochę smaczku . 

Piekarnik, mikrofala , pralka Samsung
Lodówka Lg
okap Beko płyta gazowo-elektryczna Mastecook
  
Łazienka

Łazienka bardzo malutka więc za bardzo nie było pola do popisu więc ustawiłam w niej kabinę, i szafeczki które ciężko było znaleźć i musiałam kupic takie zwykłe , nawet do łazienki nie przywiązywałam wagi od początku , bo wiedziałam , że nic w niej nie mogę za bardzo poczynić . 

szafki, sedes, zlew Mercury 
akcesoria łazienkowe Castorama
Kabina Praktiker 
Balsamy , Żele itd H&M


A teraz Panowie zainstalowali mi tv cyfrową i internet tak więc będę co miała robić w święta hehe 

Pozdrawiam S...... 


































1 komentarz: