czwartek, 4 września 2014

Vacaciones en España

Witam

 Na początku chciałabym Wszystkich przeprosić za moje komentarze na FB , lecz  moja "fanka " Agnieszka obsesyjnie mnie śledzi i zaczyna  to być pomału chore. :(

Przejdźmy zatem do dzisiejszego tematu posta czyli Wakacje które niestety już się skończyły . 

Ja w tym roku troszeczkę czasu spędziłam w Hiszpanii w paru miastach ale większość czasu przebywałam w Valencii - Gandia 

Pierwszy dzień wybrałam się na plażę wzdłuż morza, troszkę pozwiedzać oraz sprawdzić czy coś się zmieniło w tym roku na niej bo dosyć często przyjeżdżam w te rejony na wakacje .

Wybrałam na tę okazję coś luźnego abym mogła swobodnie się poruszać bo troszkę km zrobiłam , więc postanowiłam założyć t- shirt z motywem pantery oraz poszarpane szorty i oczywiście nie mogło zabraknąć hitu ostatniego sezonu czyli Air - Max Nike .

Widoczki jak zwykle przepiękne , morze śródziemne fantastyczne także wakacje jak najbardziej udane w takim cudownym miejscu . 

Taka ciekawostka którą za obserwowałam będać tam nie jeden raz już <
Hiszpanie lubią spotykać się w sporym gronie i w ogóle są bardzo towarzyscy – obiady jada się praktycznie zawsze na mieście (tak jak śniadania, a bardzo często i kolacje). Jest to pewnie też związane z typowym dniem pracy, który w zdecydowanej większości firm przerywany jest dwugodzinną sjestą na obiad. W tym czasie pozamykane są też wszystkie sklepy (zwykle między 14 a 17). Do domu wraca się często pomiędzy 18 a 21.

W kolejnych postach pokażę kolejne dni oraz kreacje, krajobrazy, potrawy z Wakacji w Spain . 

Pozdrawiam S......

T-shirt : Zara

Shorty :  Zara

Adidasy : Nike

Torebka : Zara 

 













 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz