poniedziałek, 30 kwietnia 2012

On Sunday evening

Witam w ten słoneczny poniedziałek poniżej przedstawię moją wczorajszą stylizację wieczorną na spacer z koleżanką . Marynarka Zara z odwijanymi mankietami koloru seledynowego bardzo wygodna i pasuje do wielu stylizacji  zarówno do spódnic jak i rurek mam taka podobna różową którą zakupiłam  w Hiszpanii ubiegłego lata , do tego moje ukochane rurki  pudrowy róż bardzo praktyczne i pasują niemal do wszystkiego , torebka karmelowa z river island z dodatkiem zółtego też bardzo praktyczna, t-shirt kolorowy kupując go chciałam żeby był wiosenny i mogłam bym go ubierać do wszystkiego i tak jest, zegarek Asos , zostały jeszcze balerinki , kolor nude wpadający w biały z cyrkoniami są naprawdę śliczne i wygodne wszystko od Zary. Na ostatnim zdjęciu przedstawiam zawartość mojej torebki , ponieważ i tak było w niej mało rzeczy : portfel oraz etui na telefon lub aparat  Bershka z nowej kolekcji , błyszczyk oraz okulary h&m i mp3 oraz telefon nokia .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz