czwartek, 28 sierpnia 2014

WHITE DRESS IN THE MIDDLE OF THE SUN ;*

HELLO :):*

Witam wszystkie czytelniczki mojego bloga,:)
 Dawno mnie tutaj nie było , ale postaram  się nadrobić zaległości . Moje prywatne i zawodowe życie bardzo się zmienia i przez te sytuacje nie mam za bardzo czasu za nowe posty i inspiracje , ale jestem tu powróciłam :d 

Przejdźmy może do dzisiejszej kreacji którą przedstawię na blogu .

„Mała czarna”  to sukienka, którą w swojej szafie powinna mieć każda kobieta. W sezonie wiosenno-letnim jej miejsce u mnie   zajęła ""mała biała"". Odpowiedni fason i dodatki sprawią, że będziemy wyglądać świetnie w każdej sytuacji, niezależnie od figury.

 Podobnie jak w przypadku czarnej sukienki, najbardziej uniwersalnym wyborem będzie mała biała o klasycznym kroju, czyli gładka, dopasowana w talii,  i z niewielkim dekoltem. W zestawie z pastelowymi butami i żakietem stworzy świetną stylizację do pracy. W tym wypadku polecam łączyć biel z beżem, miętą lub koralem. Tę samą sukienkę można wieczorem założyć na imprezę, dobierając do niej duży, wyrazisty naszyjnik i kolorowe szpilki na platformie, przy okazji zamieniając żakiet na skórzaną kurtkę.
Ja jednak połączyłam " mała białą z czarnymi szpilkami oraz torebka z frędzlami hitem w tym sezonie .

Zapraszam do oglądania i komentowania 
......A PRZY OKAZJI POZDRAWIAM WIERNA FANKĘ AGNIESZKĘ MOJEGO BLOGA .;)*:d

Pozdrawiam S.........

Sukienka ZARA
Szpilki Bershka
Torebka H&M
Zegarek Bershka








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz