niedziela, 1 grudnia 2013

Pen

Witam :)

Ostatnio przypadkowo wpadłam na Facebooku na jeden ciekawy wpis o moim blogu w którym było napisane ''Gwiazda ponadczasowa'',.nawet nie wyobrażacie sobie jak mi się miło zrobiło czytając to ;d.
 Nie zdawałam sobie sprawy ,że aż tyle osób czyta mojego bloga autorki obecnego cytatu zapraszam do mnie może będę mogła wam jakoś pomóc .Nawiązując do jednego określenia krytyków architektury 
Raszynizacja przedmieść ,brzydota, chaos, kicz..myślę ,że wszystko da się zrobić w dzisiejszych czasach.

Odbiegając od tematu w dzisiejszym poście pokażę stylizację , ktorą założyłam na wczorajsze ostatkowe party. Sukienka z najnowszej kolekcji Stradivardusa jak najbardziej przypadła mi do gustu ,główną ozdobą w niej modne w tym sezonie piórka , do niej dobrałam szpilki zwykłe czarne od Zary oraz małą torebkę czarną Zary, dokończenie ubioru zrobiłam się poprzez założenie złotych dodatków ; naszyjnika Stradivardus oraz zegarka Asos.

Zapraszam do oglądania i komentowania S.......















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz