niedziela, 17 marca 2013

Orange

Hej w ostatnim czasie trochę nie miałam czasu na posty , ale dziś znalazłam czas jak to bywa w niedzielę. 
U mnie parę zmian po pierwsze obroniłam dyplom Inspektora Bhp , licencjat będę broniła w lipcu praca w toku , no i najważniejsza zmiana dotycząca bloga zakupiłam lustrzankę Nikona i myślę , że teraz można robić zdjęcia na wysokim poziomie , tylko trzeba się jeszcze nauczyć ich robić ::D:D
Już się nie mogę doczekać wiosny , gdzie nie będę musiała nosić grubych kurtek , futerek . Parę nowości w mojej szafie czeka już na przybycie wiosny . 
w tym poście pokażę zwykłą stylizacje np, na zakupy  przy użyciu Bluzki nude + czarne skórzane rurki . 
Pozdrawiam i czekajcie już w następnym poście lepszej jakości zdjęcia 








 S........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz