niedziela, 10 lutego 2013

Party

Hello wczoraj chyba dużo osób obchodziło tzw. "Ostatki '' Ja się bawiłam na imprezie firmowej mojego chłopaka w restauracji u nas w mieście , oczywiście imprezę uważam za jak najbardziej udaną troszkę głowa boli ale to nic takiego :D . Na imprezę założyłam moją sukienkę która często mi się przydaje na tego typu okazje i nie tylko , nawet szukałam czegoś nowego w sklepach ale nie było nic ciekawego. Znalazłam tylko kopertówkę z Zary oraz bransoletki Zara które już dawno miałąm upatrzone z nowej kolekcji i kolczyki długie z cyrkoniami akurat w sam raz na tego typu wyjścia . Bay Bay zostawiam was ze zdjęciami a ja lecę odpocząć bo jutro znów ciężki tydzień w pracy  Pozdrawiam S........

Sukienka Zara
Buty Zara
Płaszcz Zara
Bransoletki Zara
Kopertówka Zara
Zegarek Tally weijl 
Kolczyki Tally weijl 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz