poniedziałek, 4 lutego 2013

Birthday

Hello w tym poście pokażę kreację którą miałam ubraną na swoich urodzinach które obchodziłam w piątek lecz imprezę  zrobiłam w sobotę. Oczywiście podstawa imprezy to tort oraz balony a przede wszystkim Goście . W tym roku postanowiłam zrobić  babską imprezę i tak się stało . Na ten szczególny wieczór założyłam sukienkę baskinkę Bershka do niej platformy Zara oraz naszyjnik Zara . Impreza nie skończyła się u mnie w mieszkaniu , później przeniosłyśmy do Clubu u nas w Mieście gdzie świetnie się bawiłyśmy , także imprezę uważam za bardzo udaną . Pozdrawiam S..........















2 komentarze:

  1. Wszystko świetne :) Jak zawsze :) Marzy mi się ten naszyjnik z najnowszej kolekcji Zary :) Pozdrawiam i zapraszam do wspólnego obserwowanie może :) Buziaki

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń