wtorek, 1 stycznia 2013

New Year's

Witam w nowym roku 2013 :) jak tam wasze nastroje i postanowienia noworoczne ? 
Ja na sylwestra wybrałam się na dwie domówki bardzo popularne w ostatnim czasie , a o północy wybrałam się do centrum mojego miasta przywitać Nowy Rok mam nadzieje , że będzie lepszy .Nie szykowałam jakiejś specjalnej kreacji po prostu przeszukałam szafę i znalazłam czarną sukienkę Zary taką samą mam pudrową którą można zobaczyć we wcześniejszym poście i do tego założyłam marynarkę z ćwiekami Zara i jak co roku musiała być jakaś maska sylwestrowa tym razem z piór także sylwester minął w miłej atmosferze i spokojnie a teraz trzeba troszkę odpocząć. 
Pozdrawiam ......S,,,,,,,,,,,,,

Sukienka, Marynarka, Futerko ::ZARA
Botki ::Bershka
Torebka :Stradivarius
Maska : Tesco















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz