czwartek, 7 czerwca 2012

Wetut

Witam serdecznie dziś z tego względu że jest święto i wolny dzień to miałam czas porobić zdjęcia w plenerze jeszcze w tak ładna pogodę , trochę odetchnienia po pierwszych egzaminach które wypadły pozytywnie no ale większość przede mną . 
Poniżej prezentuje bluzeczkę typu baskinka kremowa bardzo popularna w ostatnim czasie , do tego skórzane spodenki karmelowe oraz moje ulubione sandałki w ostatnim czasie zakupione które są bardzo wygodne i ładne . Także zapraszam do oglądania i komentowania a ja muszę zebrać myśli jak jutro zorganizować dzień i przygotować się do Euro z tego względu , że jestem bardzo wiernym kibicem zarówno reprezentacji jak i mojej drużyny z mojego miasta . Oglądać mecze i kibicować to jedna z rzeczy które uwielbiam , może to trochę dziwne , ponieważ jestem Dziewczyną ale ja to Kocham , wić jutro będą duże emocje !!!
Pozdrawiam 


Bluzeczka Zara
Szorty Bershka
Sandałki Zara 
Zegarek Asos















1 komentarz:

  1. Pogodynka Sabinka :D Fajne zestawienie , te buty to bym Ci zabrala :D reszte z reszta tez :D Fajne zestawienie i fajne zdjecia plenerowe :) Powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń