sobota, 2 czerwca 2012

Outdoor

ZESTAW DNIA !

Dziś przedstawię zestaw dnia połączenie koralu z pudrowym różem i nude. Pojawiają się tu nowości z mojej szafy / koralowa bluzeczka baskinka Zara , sandałki które są teraz na topie Zara , oraz akcesoria naszyjnik i  bransoletka kolce hit blogerek :p . Od bardzo dawna nie robiłam zdjęć w plenerze dziś się udało. Także zapraszam do obejrzenia zdjęć a ja lecę czytać notatki na egzamin z prawa cywilnego , a wieczorem oczywiście będę kibicować mojemu faworytowi  X-Factor Dawidowi :)* Pozdrawiam , buziaczki :)

Bluzka Zara /
Rurki/Zara 
Sandałki/Zara
Kurteczka/Zara
Torebka /River Island
Zegarek /Asos
Naszyjnik +Bransoletka / Allegro




















4 komentarze:

  1. Dziś ładnie, nawet bardzo, w końcu coś nowego i fajna fryzurka. Tylko biżuteria jak dla mnie troche tandetna ale to jak kto woli. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze , że ktoś tu śledzi mojego bloga i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione zestawienie :D gdzies podobne widzialam, z tym ze marynarka była pastelowa a bluzka pod nia z delikatnego zwiewnego materialu w kolorze lekko popielatym ... Twoje zestawienie Tez super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje :) będę zaglądać częściej

    OdpowiedzUsuń