piątek, 1 czerwca 2012

New image

Witam dziś przedstawię 2 kreacje z nowymi sandałkami z firmy merg.pl , pierwsza będzie z limonkową bluzeczką Zara , szorty  przecierane Zara oraz kurteczka Zara do tego biżuteria nowość u mnie w szafie kolia Aldo  oraz bransoletki Tally Weijl . No i zmiana image byłam dziś u fryzjera i obcięłam włosy , troszkę nie czuję się w nich dobrze . ale może się przyzwyczaję a wy jak sądzicie jak w nich wyglądam ?

Kurteczka Zara 
Szorty Zara
Sandałki TUTAJ
Bluzeczka Zara 

Ps , Piłka to taki drobiazg :d pozdrowienia dla Klaudii która w poniedziałek rodzi bałam się , że przy robieniu zdjęć nam jeszcze urodzi :P







2 komentarze:

  1. REWELACYJNIE wygladasz w nowej fryzurce! O wiele lepiej niz w tym wiecznym koku!!!
    Jeszcze tylko dodaj ciepły,serdeczny UŚMIECH a bedzie IDEALNIE!!! wiecej usmiechu prosze!!! Nie badz taka poważna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje ale z tym uśmiechem to ciężko u mnie jakoś się już tak przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń