czwartek, 10 maja 2012

Ćwieki








Witam w ten piękny słoneczny dzień jak jest taka pogoda to aż chce się żyć, tańczyć i zajadać kokosowe lody :) . Dzisiejszy dzień był bardzo ciekawy , ponieważ byłam na sesji zdjęciowej przyznam się pierwszy raz w takim czymś brałam udział i mogę śmiało napisać , że odniosłam bardzo pozytywne wrażenie . Miło mi się współpracowało z moją Panią fotograf i chyba zaczynam to lubić . A teraz poniżej zaprezentuje moje nowe zakupy , a pro po spacerując wczoraj po Galerii Krakowskiej przechodząc koło grupy dziewcząt usłyszałam taki tekst " ciekawe gdzie te blogerki się ukrywają :d :) ""no i tym akcentem kończę ten post pozdrawiam lecę objadać się deserem :) Wieczorem wstawię pierwsze zdjęcia z sesji . Pozdrawiam








Wszystko od Zary : mietowy top, spodenki z ćwiekami ,  sandalki

Torebka river island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz