niedziela, 29 kwietnia 2012

Niedziela , 29 kwietnia 2012


Strój dnia !!!

Na początek zaprezentuje parę wcześniejszych moich kreacji  na różne okazje na imprezę, do pracy , do szkoły , na upalne dni tak np. jak dziś ach ta pogoda nas coraz bardziej pozytywnie zaskakuje. 



1) Kreacja jedna z moich ulubionych sukienka od Zary super połączenie kolorystyki i te cudny kolor brzoskwiniowy , do tego botki czarne z Bershki wiązane na platformie moje ulubione ale teraz już leżą sobie wygodnie w szafie i będą czekać na następny sezon , no i mój ukochany zegarek Asos <3  też się tutaj pojawia .



2) W drugiej kreacji zaprezentuje też sukieneczkę od Zary na ramiączkach gruby , do tego dopasowałam , bluzkę z kołnierzykiem  Zara uwielbiam te kołnierzyki posiadam dużo różnego typu połączeń w ich wykonaniu , a platformy od Bershki pudrowy róż . Zdjęcia robione były w Wigilię więc stąd ta czapeczka mikołaja . Na razie te zdjęcia są robione przeważnie w podobnych pozycjach , ale musicie mi wybaczyć pomału dojdę do wprawy mam nadzieję :)


3) W trzeciej podobny układ stylizacji sukienka od Zary taka sama jak powyżej tylko czarna do tego bluzka z kołnierzykiem typu Bebe  od  Zary ,do tego pudrowe platformy Bershka .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz